  • Data: 2021-04-30 10:30:54
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Apr 2021 19:36:50 +0200, Shrek wrote:

    > Potrzymaj panu prezydentowi piwo.

    Ale to akurat moze byc oficjanie zapisane.
    Jest po zachodzie slonca, wiec jest noc, wiec nie ma mowy o VFR.
    Mimo, ze "jeszcze jasno bylo".

    > Na lotnisko to nie dolecieli. No ale fakt - oficjalnie było w IFR do
    > lądowania. A lądowanie bez ILSa?

    Bez ILS, bo go w Smolensku nie ma.

    Ale - nie wiem jak tam fachowa nazwa, ale to bylo tylko
    znizanie/podejscie.
    Na wysokosci 100m powinni stwierdzic - widze pas, lub odlatujemy.

    I taki byl zamysl pol godziny wczesniej.
    A potem ... pilot sie pogubil, czy przyszedl general i dal milczaco do
    zrozumienia, ze trzeba probowac bardziej.

    J.