  • Data: 2021-04-30 18:39:46
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2021 o 10:30, J.F pisze:

    > Ale to akurat moze byc oficjanie zapisane.

    Wiele rzeczy jest oficjalnie zapisane, a jednak poniżej minimów w
    smoleńsku zeszli i z babimostu w przestrzeni G lecieli.

    > Jest po zachodzie slonca, wiec jest noc, wiec nie ma mowy o VFR.

    Albo dajmy na to nie ma stanu wyjątkowego więc nie ma mowy o zakazie
    zgromadzeń:P

    > Bez ILS, bo go w Smolensku nie ma.

    Więc w wizualu, bo jak według instrumentów:P

    > Ale - nie wiem jak tam fachowa nazwa, ale to bylo tylko
    > znizanie/podejscie.
    > Na wysokosci 100m powinni stwierdzic - widze pas, lub odlatujemy.

    No ale byli poniżej wysokości decyzji i kontynuowali zniżanie, wiec masz
    lot na widoczność bez widoczności. Jak widzisz dla debeściaków nie ma
    zasadniczych przeszkód:P

    --
    Shrek