eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStaruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało) › Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
    .nl!50.7.236.10.MISMATCH!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!pee
    r04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <607ec83c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <607f0fec$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <607f15ad$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <60819e27$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <60827dd5$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <60832499$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <60833298$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <6083ec64$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <60846fbd$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6084933f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <60852bf7$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <60853c89$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085636c$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 25 Apr 2021 15:18:11 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6085636c$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 131
    Message-ID: <60856c13$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1619356691 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 83.142.196.21:6523
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5705
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:810196
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.04.2021 o 14:41, J.F. pisze:

    >> Znaczy co - lot wysłał egzemplarz wyborczej do pkbwp?
    >
    > A czemu nie? Albo i bez wysylania - "czytaliscie dzisiejsza wyborcza"

    To zrobiono później przez whatsupa:P

    > Tez nie - na razie byly pytania od dziennikarzy i wzbudzily panike :-)

    Dokładnie. Stwierdzili, że i tak się mleko rozlało to zgłosili (po
    terminie).

    > Ja tam nie wiem, czy tak zamiatana ... mowiles, ze PKBWL bada incydent
    > ... kiedy zgloszony, przez kogo, jaki numer ...

    Zgłoszony po tym jak się wydało, że dziennikarze już wiedzą.

    >> Zasadniczo to wiadomo. Sądzisz, że ten sam pkbwl (już po wyczyszczeniu
    >> ze "szkodników") najpierw podrzuca temat dziennikarzom a potem bierze
    >> udział w tuszowaniu sprawy?:P
    >
    > Przeciez to wystarczy jeden "szkodnik".

    Pis dość dokładnie tam "sprzątał" już wcześniej. Zresztą - do nich nikt
    nic nie zgłaszał, dopóki dziennikarze nie pytali o ten lot.

    > Tak czy inaczej - ktos dziennikarzom temat podrzucil, bo przeciez sami
    > na to nie wpadli.

    https://www.liveatc.net/search/?icao=epzg - teraz nie ma, ale lotnisko
    zamknięte. Generalnie są ludzie co słuchają ATC.

    >> Ale kontrola z poznania nic do tego nie ma.
    >
    > No a te "starania" to w ktora strone byly?

    Ale to nie poznań się starał a babimost.

    > Tylko, ze ta CTR jest aktywna w godzinach pracy wiezy lotniska.

    No właśnie.

    >> No to nie usłyszeli nic.
    >
    > A to tym bardziej watpie.

    A ja wątpię, zeby ktoś im wydał formalnie zgodę na start, jeśli nie był
    do tego uprawniony.

    > Rzekomy cytat:
    > "OK, rozumiem, FOLLOW pod pas nas zaprowadzi, po starcie z Informacją
    > 126,300 do poziomu 95 będziemy utrzymywać".

    No i w zasadzie nikt tu zgody nie dał. A kto to wogóle powiedział?
    Kontroler, ktrego nie było?

    >>> No ale pisalem - kto mialby zglosic? Piloci sami na siebie donos?
    >
    >> Tak to się zwykle odbywa. Coś się stało w czasie lotu to zgłaszasz.
    >> Jeśli nic wybitnego nie odpierdoliłeś kończy się na zbadaniu sprawy i
    >> wydaniu zaleceń.
    >
    > Taa - jak znam zycie, to piloci zglaszaja, jak sie nie czuja winni, lub
    > nie da sie ukryc.
    > Bo po co sobie srac w papiery.

    Zwykle ciężko poukrywać, bo jak widzisz ktoś słucha. No i podejrzewam,
    że o ile za błędy załóg się raczej nie karze, to za ich ukrywanie już
    bardziej.

    > Tylko ze gdzies tam obok jest niezawisla prokuratura, i ona nie ma
    > takich oporow :-P

    No jak widać nie - już prawie rok będzie i się nie interesuje:P

    > Piloci mieliby zglosic, jesli byli przekonani, ze zgode mieli ?
    > Albo, jakby byli przekonani, ze bez zgody im nie wolno bylo startowac?

    Skoro im instrukcja zabrania, to powinni o tym wiedzieć.

    > Kontroler, co sie "staral" i cos tam "zalatwil" ?

    Kontroler to wprost powiedział, że on zostaje i się przygląda, ale
    oficjialnie to go tu nie ma.

    >> Z wieży chyba - to by potwierdzało, że przełożony kontrolera mógł sie
    >> wkurwić. Wystaczy sprawdić jak potoczyła się dalej jego kariera...
    >
    > Kontrolera, czy przelozonego ? :-)

    Obydwu...

    >> "tak, a bo co?"
    >
    > No i media beda pare razy pisaly "odpowiedziano nam "tak, a bo co" " :-)

    "tak, a bo co?"

    >> Teraz to się chyba nazywa 1 baza lotnictwa transportowego.
    >
    > No to tam sie pismo sle.
    > Albo to MON, i MON przekazuje do bazy :-)

    Ale jakie pismo?

    > Sadze, ze o doswiadczenie pytaja.
    > Polata ktos jako drugi, moze polata na cargo, polata na mniejszych
    > maszynach, a nie tak, ze stosowne kursy  zrobi i 100 pasazerow pozwola
    > mu wozic.

    A nie jest tak, że żeby zrobić papiery na CPT to trzeba wcześniej
    wylatać swoje na FO?

    > No ale co - nie ma takich, co do Waszyngtonu doleca ?

    Na jeden raz to z nowych drimki i A330 chyba - choć coś tam było, że
    B737 może mieć etops180. Ale dalej 7200km. No i nie wiem czy nasze orły
    mają etopsa 180 - pewnie dużo "kosztuje".

    >> To ukradną z lotu drimka.
    >
    > No coz, jest to moze jakas koncepcja, zeby kupc mniejszy, skoro takie
    > dlugie loty to raz do roku ...

    W sumie... Nie wina samolotu że wszystkich mamy poobrażanych w zasięgu
    6kkm;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1