  • Data: 2021-04-26 18:10:48
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2021 o 07:28, J.F. pisze:

    > Tez.
    > Skoro wyborcy czytaja, to wladza tam pisze :-)

    No ale właśnie zastanawiali się jak zrobić, żeby wyborcy nie
    przeczytali:P Już abstrahując od ukrywania faktów - to żeby to robić na
    fejsbookowej apce - rządzą nami idioci. Jak kukiz mówił, że pyta
    kurskiego skąd ma telefon huałeja a on że od chińskiej delegacji dostał
    to myślałem że to żart. Ale już nie jestem pewny...

    > Predzej, ale to nieoficjalnie i z opoznieniem.

    Już wiedzieli...

    > No i moze do wszystkich nie dotrzec.

    Wybuchło przed wyborami?
    > A i tak to chyba tylko aby napisac "pytalismy w LOT, ale nie dostalismy
    > odpowiedzi".

    I wystarczy...

    > Raport zlozyc moze, jesli uwaza, ze jego.
    > Pytanie, czy jego przyrzady pozwalaja to ustalic.

    No ADSB pokazuje.

    > ten tego ... moze moce slowa uzasadnione ...

    Raczej nie bardzo... Zawsze jak słuchałem ATC w "ciekawych" sytuacjach
    to uderzało mnie opanowanie pilotów - a tu co - ktoś mu gałę źle zrobił
    i ciśnienia nie wytrzymał?

    > Ale obraza majestatu, czy wykonywali, a kasa zamknieta, wiec za darmo ?

    Nie wiem, podobno nie da się lotniska zamknąć chyba że fizycznie pas nie
    do użytku. Jak się pilot uprze to mu nie zabronisz:P Ale na start to
    pozwoleństwa trzeba;)

    > A tu nie ma w calym WP.

    Nie musi być z WP.

    > Albo pensja nienajgorsza, a latasz dwa razy na tydzien i sporo jestes w
    > domu.

    Albo. W sumie jak idziesz do dęblina to chyba po to żeby potem latać, bo
    to twoja pasja. Więc raczej znów selekcja negatywna.

    --
    Shrek