  • Data: 2021-04-26 06:31:05
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2021 o 21:43, J.F. pisze:

    > A myslisz, ze w innych panstwach to sie wladza nie stara wybielic ?
    > Tak samo, albo i bardziej :-)

    Poważnie - na fejsbuku?

    > Na oko to z 5. Kontroler, ktos z szefow lotniska, co sie staral
    > "zalatwic", dwoch pilotow i informator z Poznania.

    Każdy z nich ma swojego szefa... Poza tym na zasadzie "nie uwierzysz ci
    się znów odpierdoliło jak znów tego pajaca wieźliśmy...". Nie ma mowy,
    żeby to do szefa operacji nie doszło - chyba że by sobie aktywnie nie
    życzył:P

    W sam raz na piątkowy reportaż;)

    > Jesli nawet to z trzeciej reki info :-)

    Nawet jakby powiedział "startuj dziadu" to by twierdzili że to żadne nacisk.

    > I o to chyba cala chryja.

    I słusznie że jest chryja.

    > Moze i kontrolera sprawa, tylko pytanie, czy kontroler moze to ustalic.

    Ustalić może - nie może pilota zmusić, zeby poniżej minimów nie
    schodził. W sumie to nie jego sprawa.

    > Co masz na mysli ?

    "- Nie no, k***a, co mi tu robisz? VNAV (ścieżka automatycznego
    wznoszenia - red.) był? One hundred (sto)! Po ch***j to żeś przekręcił?
    One hundred ustaw. LNAV/VNAV ustaw. Zgadza się? No. Three thousand bug
    up speed i k***a trzech tysięcy też nie było - mówi dowódca. "

    > Czyli w czwartek o 15:30 wyborcza pyta, i nie czekajac na odpowiedz
    > artykul pisze, zeby w piatek rano juz byl wydrukowany :-)

    No tak jak piszę:P

    > Czy jednak wladze ustalily stanowisko i odpowiedzialy jeszcze w czwartek
    > :-)

    A nie wiem. A odpowiedziały?

    > P.S. o co chodzi z tym Modlinem?
    > https://dlapilota.pl/wiadomosci/polska/biuletyn-bezp
    ieczenstwa-nr-23-portu-lotniczego-modlin

    Widać ktoś im na nielegalu operacje wykonwywał. Pewnie jakies bizjety po
    godzinach. "korpodudy - co ja kurwa nie wyląduję?"

    > Ale tu nie chodzi o "slabo z nalotem", tylko zeby nalot byl taki, aby
    > CPT mogl ktos zostac.
    > Bo z kim maja latac FO w celu zdobycia doswiadczenia ?

    Z instruktorem pełniącym obowiązki cpt?

    > Mowisz, ze sluzba tam taka kiepska ?

    A sadzisz, że dobra? To takie lotnicze kulsony - jedyne co jest tam
    dobrego to resortowa emka. Reszta to patologia jak w kulsonerii -
    nielegalne rozkazy, w sumie słaba pensja, chuje nad głowami... Jak tam
    szli to pewnie chcieli na myśliwcach latać a nie dupę ważniakom co ich
    nie szanują wozić.

    > Bo wyszkolenie powinni miec podobne do tego cywilnego, a moze nawet
    > szersze.

    Szkolenie może i powinni. Nawet jeśli mają (a nie sądzę) lepsze od
    cywilnego, to pytanie czy mogą na tych papierach latać w cywilu. Do lotu
    mogą ich po prostu nie wziąć w wyniku nielegalnego porozumienia między
    władzami, ale gdzie indziej... Inna sprawa że ostatnio się posupało w
    lotnictwie. Ale jakoś jak ich wyszkolili to norwegian szukał polotów na
    (nomen omen) maxa;)

    --
    Shrek