  • Data: 2021-04-26 23:25:52
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2021 o 20:04, J.F pisze:

    > A signal, to niby lepszy ?

    A nie? Open source przynajmniej.

    > No jesli sie kogos pytasz o wyjasnienia, to chyba je chcesz, czyli
    > powinienes dac jakis sensowny czas na odpowiedz.

    Nie zgadzam się.

    > Ale jak prezentuje - da sie zlapac to zejscie ponizej minimow, czy z
    > duzym trudem ?

    Kontrolerem nie jestem, ale zapewne koło samoloty wyświetla się GS u FL.

    > Nie - o kapitanie mowie. Moze w wojsku byl, i tak sie przyzwyczail
    > mowic :-)

    To wypierdolić aż się nauczy zachowywać zgodnie z CRM. Jak nie potrafi
    panować nad emocjami to się nie nadaje.

    Pamiętam że za specpułki płacili mało.

    > Szybki to on jakos podobnie,

    Ale szybki w "" ornacza po prostu myśliwce (od biedy suki).

    ale akrobacji nie wykrecisz.
    > Nawet steru nie potrzymasz, bo "AP zrobi to lepiej" :-(

    Akurat nasze debeściaki procedury miały w dupie i latały z ręki:P

    --
    Shrek