  • Data: 2021-04-24 23:53:03
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2021 o 21:21, J.F. pisze:

    > No ale kiedy zgloszono - tydzien pozniej ?

    Wtedy kiedy gówno wybiło za pośrednictwem wyborczej. Trudno o lepszą
    przesłankę, że o incydencie wiedziano (bo jakby nie wiedziano to jak
    zgłosić), tylko go ukrywano (może się nie wyda, no ale się wydało).

    > Ale odpowiednia osoba w LOT nie czuwa przeciez w ZG, wiec dotarla do
    > niej informacja z gazety ... tydzien pozniej.

    I co - powołał się na przeczytałem w wyborczej"? No bez jaj;)

    > Jakby wiedzieli, to by przeciez nie wystartowali ... a nie, wniosek
    > nieuzasadniony :-)

    No właśnie.

    > Jak jednak widac - samolot stal i czekal, pasazerowie sie
    > niecierpliwili, a na lotnisku wszyscy sie starali, aby mogli odleciec.

    I odlecieli bez zgody, bo zgody od poznania mogli się domagać równie
    dobrze jak od montevideo.

    > No i zakladam, ze w koncu pilotom ktos powiedzial "mozecie leciec".

    Prędzej usłyszeli "nie możemy wam zabronic... ani pozwolić - róbcie co
    chcecie".

    > No ale sam twierdzisz, ze z gazet sie dowiedzieli, to nagranie z
    > samolotu pewnie przepadlo w naturalny sposob.

    Jeśli za naturalny można uznać, ze nie zostało zabezpieczone mimo że
    powinno to tak.

    > Na wiezy moze jakis dluzszy rejestrator jest.

    Książka:P

    > No ale taki mial obowiazek :-)

    To niech go ścigają...

    > Poza tym mozna bylo pozniej zglosic gazecie ze zerokurator zlekcewazyl :-)

    "tak, a bo co?"

    > No ale lataja. Wiec gdzies przydzielony, i piloci tez ...

    latają dookoła komina za twoje...

    > No ale przeciez piloci tez powinni nabrac troche doswiadczenia w
    > pilotazu, nie mozna tak z nalotem 100h dopuscic do wicepremiera :-)

    Czemu? Albo ma uprawnienia albo nie. Generalnie ci wożący wipów od
    siedmiu boleści mają gorsze doświadcznie niż pierwszy lepszy z rajanera.

    > A faktycznie - jakis krotki. Co oni kupili?

    Benka 737-800. Króla czarterów. Albo za duży, albo za mały - do
    wszystkiego nie, do niczego też nie. W sumie chuj wie po co nam taki. Do
    airtaxi mamy gulfy, do erforsłan to w sumie nie wiadomo po co i do czego...

    > Beda miedzyladowania w Szkocji?

    Nie będzie. Biden jeszcze nawet nie zadzwonił.

    > Ale do Korei czy Japonii ... to w Rosji?

    A po co mielibyśmy latać do koreii? Na węgry styknie...

    > No jak - LOT tylko jednego ma ?

    Drugi nie jest w gotowości dla head.

    --
    Shrek