  • Data: 2006-11-20 09:44:15
    Temat: Re: Stanowisko managerskie i czas pracy
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Lucasdm napisał(a):
    > Witam,
    >
    > zona pracuje na stanowisku managera w duzej firmie. Pracuje często po 12
    > godzin dziennie albo wiecej i nigdy nie toczyla batalii o nadgodziny - z
    > tego co slyszalem, to na stanowisku managera (dyrektor handlowy) nie może
    > ubiegać się o wynagrodzenie za nadgodziny - czy to prawda?

    Moja zona tak samo pracuje jako menadzer grupy. Tez ma nienormowany
    czas pracy, zaczyna o 8 i konczy o 21, tak wiec jeszcze wiecej.
    Nikt nigdy nie mowil w firmie o nadgodzinach.
    A najlepsze jest to, ze kase za wypracowane wczesniejsze miesiace
    dostanie dopiero za kilka miesiecy. Od pol roku ani grosza ;)