  • Data: 2006-11-20 19:12:26
    Temat: Szukam Wirtualnego prawnika
    Od: "Wirtualny prawnik" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Aby nie zakładać nowego tematu "doklejam" się. Szukam wirtualnego prawnika,
    który przygotuje mi umowę coś jak menadżerską , cicha spółka itp.

    Firma ( jednoosobowa , kodeks cywilny ) blisko mnie uruchamia produkcję i bez
    mojej pomocy raczej nie uda im się ta sztuka. Żona właściciela (
    obcokrajowiec ) jeszcze o tym nie wie ale już to poznaje. Obecnie zrobiłem
    im "gratisowo" 30 stronicowe opracowanie bez którego ta firma by nie "pchnęła
    swoich spraw naprzód". Kosztowało mnie to z 50 h ale na razie o kasie nie
    rozmawiam i chyba źle.

    Moja rola jest znacznie większa niż zwykłego pracownika bo bezemnie firma albo
    będzie mieć spore koszta i zginie albo i tak zginie. Problem mam jak napisać
    umowę aby na starcie nie wyciągać od nich pieniędzy bo nie chcę tego robić a
    ponadto nie potrafie mojej pracy wycenić gdyż jest zbyt ważna dla sukcesu tej
    firmy.

    Pasowało by mi coś a la "cicha spółka" , która dawno temu funkcjonowała albo
    jakaś umowa menedżerska. Moja rola to pomoc w zdobyciu zezwoleń na produkcję
    i uruchomienie produkcji oraz potem obniżka kosztów.

    Bezemnie firma tu w Polsce i tak zginie a tak naprawdę chcę aby ona była i się
    rozwijała. Chcę wiec temat dyplomatycznie załatwić. Chciwy nie jestem ale do
    Media Markt chcę chodzić :-) . Poszukuję więc prawnika, który przygotuje mi
    umowę.

    Pozdro. A