    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Spytaj milicjanta
    <ua0o5e$nha$2$Shrek@news.chmurka.net> <oe_wM.35792$xLnb.18640@fx01.ams1>
    <ua2d9c$obh$1$Shrek@news.chmurka.net> <%j4xM.213090$L_f2.64828@fx05.ams1>
    <ua376t$5e3$1$Shrek@news.chmurka.net> <bHhxM.401172$8O5b.31263@fx15.ams1>
    <ua50gc$2u5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <zqCxM.401853$8O5b.139642@fx15.ams1>
    <ua7dsv$gr8$3$Shrek@news.chmurka.net> <ioYxM.304228$Vfvc.18668@fx09.ams1>
    <uaa0us$i6o$3$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 02 Aug 2023 00:01:30 GMT

    On 2023-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Powiedzmy że do biegłych sądowych mam zaufanie na poziomie kulsonów:)

    > Moim zdaniem nie dała dupy. Były przeslanki to zadzwoniła. Skąd miała
    > wiedzieć że zamiast policjantów którzy ewentualnie mają tylko
    > zabezpieczyć skcję pogotowia przyjadą jakieś małpy?

    To, że zadzwoniła to niech tam, można zrozumieć, ale po uj informować o
    tak wrazliwej rzeczy jak aborcja? Pewnie chciała kryć własną dupę, albo
    była katolicko-nadgorliwa. Sam fakt, że problemy psychicznie wynikają z
    tego czy tamtego nijak nie jest przydatny w takiej sprawie takim
    funkcjonariuszom, a wręcz przeciwnie, jeszcze się do problemu dołożył i
    to kolosalnie.

    > Ja osobiście uważam, że jadący na akcję ratownicy medyczni powinni
    > wiedzieć o przyczynach. Więc dyspo też powienien wiedzieć. Tak czy
    > inaczej to nie wina lekarzy że kulsony zachowywały się jak małpy. Winne
    > są kulsony i tyle. No chyba że uznać kulsona za jednostkę tak głupią że
    > nie panującą nad swoimi czynami. To wtedy wypierdalać ze służby jak
    > niepocztalny!

    Ciagle uciekasz od odpowiedzi na pytanie w kierunku policji. Ktos im o
    tej aborcji powiedział. Ten ktoś nie powinien był MZ tego robić.

    --
    Marcin