  • Data: 2023-08-02 05:58:01
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że zadzwoniła to niech tam, można zrozumieć, ale po uj informować o
    > tak wrazliwej rzeczy jak aborcja?

    Bo w założeniu miało nią się zająć pogotowie, a ci powinni znać stan
    medyczny pacjenta? Policja jest tam raczej na wypadek gdyby ratownicy
    nie dawali sobie rady a nie do samodzielnych działań.

    To mniej więcej tej samej klasy problem co jak wiesz że ktoś jest
    nieprzytomny i wcześniej żarł dopalacze. Powiesz czy nie? Ja powiem.

    > Ciagle uciekasz od odpowiedzi na pytanie w kierunku policji. Ktos im o
    > tej aborcji powiedział. Ten ktoś nie powinien był MZ tego robić.

    Moim zdaniem medycy udzielający pomocy powinni wiedzieć. Więc dyspo na
    112 też. To że kulsony zachowały się jak małpy jest winą kulsonów a nie
    wszystkich dookoła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!