  • Data: 2023-07-30 21:51:58
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2023 o 21:37, Shrek pisze:

    > Ja powiedziałem. A bo co? Wysłałem nagrania 30 rozmów telefonicznych z
    > dzielnicowym, o których dzielnicowy twierdził że nikt nigdy nic do niego
    > nie zgłaszał. Wyszło na to że dzielnicowy nie ma obowiązku dokumentować
    > takich rozmów i zwyczajnie mu się zapomniało. Zgubił też po drodze
    > płytkę z nagraniem z kamer. Znaczy nie pamięta że dostał, więc pewnie
    > nie dostał. Choć też nie do końca bo mimo że nie dostał to w rozmowie
    > twierdzi że przekazał przełożonym:P

    Bo nie ma. Już kilka razy zwracałem uwagę na to, że zawiadamia się
    Policję, a nie policjanta. Po za tym żadna organizacja nie jest
    doskonała i zawsze może się coś zdarzyć.

    Generalnie najlepszą formą zawiadomienia jest forma pisemna. Problem w
    tym, że nie każdy umie. Czasem ludzie piszą po prostu głupoty. Stąd jest
    ta forma ustna.

    --
    (~) Robert Tomasik