  • Data: 2023-07-31 01:31:40
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2023 o 21:50, cef pisze:

    > To w ogóle nie było przedmiotem mojego problemu.
    > Po prostu założyłem, że są leniami i ominąłem ich proceduralnie.
    > Nie przyszło mi do głowy, żeby na nich donosić, więc jakby uzdrawianie tego
    > procesu nie było moim celem. Chciałem załatwić swoją sprawę.

    OK! I miło, ze się udało. Tylko, że jak przełożeni nie wiedzą, że ktoś
    takie rzeczy robi, to i zareagować nie mogą. Ideą tej konstrukcji
    prawnej z "nieprzyjmowaniem" zawiadomień jest po prostu odrzucenie na
    tej pierwszej linii tych spraw, gdzie ludziom się wydaje, że doszło do
    popełnienia przestępstwa, a faktycznie brak jest przesłanek. A nie
    zmniejszanie obciążenia pracą w wypadkach, gdy do przestępstwa doszło.

    > Istotna jest przyczyna nie odnoszenia się, pominięcia tematu.
    > A fragment jak najbardziej jest związany z tematem,  bo obecnie wałkujemy
    > temat spuszczania na drzewo przez funkcjonariuszy zgłoszeń zawierających
    > sugestię oszustwa i Twojego oświadczenia, że tępicie wewnętrznie takie
    > zachowania.
    > Przeczą temu Twoje wcześniejsze wypowiedzi na temat sposobów przyjmowania
    > takich zgłoszeń (wręcz spławiania petentów) Takie zestawienie Twoich
    > sprzecznych wypowiedzi prowadzi mnie do wniosku, że jesteś kłamcą i
    > dalsza dyskusja traci sens.

    Spróbuj ogarnąć, że nie każde niewywiązanie się z umowy jest oszustwem i
    tyle.

    --
    (~) Robert Tomasik