  • Data: 2023-07-28 16:53:38
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jul 2023 06:46:12 +0200, Shrek wrote:

    > To ciekawe - sąd uznał za jednoznacznie bezprawną a kulson mówi, że
    > nieszczególnie niewłaściwa... Słabo...

    Sąd to uznał po 2 tygodniach wertowania akt, zbieranych przez miesiąc
    przez prokuratora.
    A policjanci musieli podjąc decyzje na miejscu.

    Przy "zakupie przez internet", zatrzymanie telefonu moze i
    uzasadnione.

    > A przesłuchano?

    Nie mogli bo była nietrzeźwa :-)

    Ale potem kto to wie.

    Za to przy zdarzeniu ... Robert, co to było, bo zakładam,
    ze spytali ją o coś, a w jakim charakterze ? :-)

    > A była?

    W póżniejszym czasie - kto wie. Powinni przesłuchać.

    > Hm... Jakich to formalnych uchybień się dopatrzył? Bo chyba czytaliśmy
    > inne uzasadnienie?

    Ale tak wprost, ze kulsony popełniły przestępstwo, to nie napisał.
    Poza tym zauwaz, ze sąd myli k.p.k. z k.k, bo sie powoluje na art
    217 i 227 k.k. (trzecia strona)

    A "naruszenie k.p.k" ... to przestępstwo?

    Ale zauwaz, ze laptopa nikt nie kwestionował.

    Kodeksów mylić sądowi nie przystoi, ale ładnie wychwycił niezgodnosci
    w zeznaniach(?) funkcjonariuszy.

    Hm, dziwna sprawa:
    "Sąd rozpoznający miał możliwosc zapoznania sie z opisem płynącym li
    tylko z z notatek urzędowych funkcjonariuszy.

    I w takiej notatce policjant rutynowo pisze, ze "nie utrudniał
    czynnosci medycznych".

    > Przecież ci kiedyś pisałem, że po prostu zatrzymują sprzęt i mają to
    > dupie to że pisał głupoty, że nie.

    A tymczasem telefon czekal 6 tygodni na zwrot, o ile nie dłuzej,
    a laptop zatrzymany nadal.

    No i ... Robert - ile masz wolnych twardych dysków pod ręką na
    wykonanie kopii laptopa ?

    > Dziwne - wszyscy dopatrują się winy kulsonów a kulson pismaków, medyków
    > i teraz adwokatów:P

    Taa, adwokaci winni :-)

    I ile to potrwa?
    Pare godzi, czy prokurator bedzie 2 tygodnie rozpatrywał, a potem
    miesiąc czekał na wykonanie?

    > Tam było formalnie przeszukanie? Bo za niezatwierdzne przez proka
    > przeszukanie to zdaje się z automatu jest postępowanie dyscyplinarne?

    Jakąs skarge podejrzewam złozono, bo skąd w aktach o tym
    nieutrudnianiu czynnosci medycznych.

    No, a ten ch* prokurator to czasem jaką długą listę zarzutów wysmaży,
    zamiast sie skupic na najważniejszym :-)

    Jak już robicie przeszukanie, czy wysyłacie dzielnicowego na
    sprawdzenie, to czemu mu nie podac listy do sprawdzenia.
    Skąd on ma wiedzieć jakie przepisy obowiązują w sklepie zoologiczym?

    J.