  • Data: 2007-01-31 10:28:46
    Temat: Re: Sprzedaz tylko firmie
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sa jakies uwarunkowania powodujące, ze sprzet który był uzywany w
    > firmie, a po wymianie na nowszy został przeznaczony na wyprzedanie moze
    > zostac sprzedany tylko firmie, a nie moze osobie fizycznej nie prowadzacej
    > DG?
    > Jak róznice robi firmie czy wystawi fakture na
    > Jan Kowalski
    > 777-777-77-77

    > Jan Kowalski
    > 777-777-77-77
    > (ale prowadzacy DG)
    > ?

    Na fakturze mogą napisać też 7777777777, 77-7-7-7-7-7-7-77. A jesli nie
    prowadzisz działanosci to NIP nie jest wogole wymagany na f-rze. To
    znaczenia nie ma żadnego.

    Myślę że o co innego chodzi. Sprzedać mogą każdemu, tylko nie zawsze sie to
    opłaca. Jeśli sprzedają tylko firmom, mogą nie mieć kasy fiskalnej. I teraz
    jeśli sprzedadzą Tobie np. komputer, musieliby kasę kupić (na sprzęt jest
    chyba obowiazek ewidencji od samego początku na kasie). Sam powiedz - czy
    warto kupować kasę, potem co roku robić jej przeglądy tylko dlatego, że Ty
    chcesz kupić?
    pozdrawiam!