  • Data: 2003-05-19 17:43:34
    Temat: Re: Sprzedaz samochodu przed uzyskaniem odszkodowania
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Raphael" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:baaf04$g1n$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Niedawno mialem kolizje, w wyniku ktorej rozbilem samochod. Jako ze wina
    nie
    > byla moja,
    > czekam teraz na odszkodowanie. Byl likwidator szkod, sesja zdjeciowa
    > pojazdu, zalatwilem
    > wszystkie formalne sprawy. Wyceniono szkody - pieniadze dostane za ok.
    > tydzien.
    > Jednak mam teraz mozliwosc sprzedac moj rozbity samochod. W zwiazku z tym
    > chcialbym
    > prosic o porade: czy istnieje jakies niebezpieczenstwo z wyplata
> [...]

    hi
    jesli wina sprawcy jest bezsporna (przyznal sie piszac oswiadczenie ze jest
    sprawca, masz bezstronnych swiadkow zdarzenia lub byla policja i orzekla
    wine) to nie masz sie czego obawiac ale jesli sprawca nie przyznaje sie lub
    kluczy i nie bylo policji zawsze trzeba sie liczyc z tym ze druga strona
    oprotestuje swoja wine i nie podpisze dokumentow z pzu. Mmimo iz np. masz
    oswiadczenieo winie podpisane przez sprawce i tak PZU pisze do sprawcy o
    potwierdzenie winy i wystarczy wtedy ze "sprawca" odpowie ubezpieczycielowi
    ze byl w stanie szoku i to co podpisywal ma znikoma wartosc. wtedy czeka cie
    dluuuga batalia o pieniazki..
    Jesli natomiast masz polise AC to pieniazki za szkode i tak dostaniesz..
    tyle ze stracisz znizke za bezszkodowa jazde (o ile nie uda sie ustalic
    sprawcy zdarzenia) ew jesli sprawca bedzie ustalony PZU spowrotem przyznaje
    znizke.
    Nastepna sprawa to sama wyplata odszkodowania.. to co oferuje ubezpieczyciel
    to marny ochlap i z doswiadczenia wiem ze wyplaty sa zanizane nawet o 100% i
    wiecej.. :)
    Co do sprzedazy samochodu on jest twoja wlasnoscia i zawsze mozesz go
    sprzedac ale pieniazki za szkode naleza sie tylko wlascicielowi pojazdu
    (jesli wlascicielem jest np twoja zona to ona dostaje pieniazki)

    pozdrawiam