  • Data: 2017-09-21 13:10:55
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-21 o 11:58, Liwiusz pisze:

    > Tu zgoda.

    > W praktyce ma możliwość. Jeśli odmówił niesłusznie, to ponosi koszty
    > odmowy (że ten drugi musiał spać w hotelu lub szukać wynajmu).

    No nie bardzo może odmówić, bo jak udowodni przed kimkolwiek, że ma
    prawo odmówić? Chyba, że użyje siły, ale tego mu nie wolno.

    > Powiedz mi, czemu mamy się tutaj zastanawiać nad twoimi przemyśleniami,
    > skoro widać, że nawet nie poczytałeś sobie o eksmisjach, o praktyce już
    > nawet nie wspominając? Nie pisałbyś takich banialuk. Najlepiej kup kilka
    > mieszkań, powynajmuj, i wróć za kilka lat z bagażem doświadczeń jak to
    > prosto można kogoś wyrzucić, albo dokwaterować :)

    Mam nadzieję, że nigdy osobiście takich doświadczeń nie będę musiał
    zdobywać. Nikt nie ma też przymusu do zastanawiania się nad moimi
    przemyśleniami - jeżeli treść moich wypowiedzi nie jest zgodna z Twoimi
    oczekiwaniami, po prostu nie odpisuj - jak zabraknie mi dyskutanta, to
    przestanę pisać.
    Co do Twojej rady to jest dosyć kiepska (żebym kupił lokal i się
    użerał), wolałbym, gdybyś zamiast tego w prosty sposób napisał, dlaczego
    Twoim zdaniem opisywany przeze mnie sposób miałby być nieskuteczny.

    > Prawnego sposobu nie ma innego jak eksmisja i komornik.
    > A że szukasz sposobu nielegalnego - no, możesz szukać, łącznie z
    > podpaleniem mieszkania, tylko dlaczego uważasz, że grupa o prawie będzie
    > dobrym miejscem na dyskusję o tym? :)

    Z tym podpaleniem to trochę dziwny pomysł, nie wiem skąd się zrodził w
    Twojej głowie - mam wrażenie, że próbujesz sprowadzić rozmowę do
    absudru. To o czym ja piszę to raczej próba uzyskania sprawiedliwości
    (tak jak ją pojmuję), przy jak najmniejszym naruszeniu obowiązującego prawa.
    Bo nie oszukujmy się - najprostszym i najszybszym wyjściem byłoby
    wyrzucenie pasożyta z lokalu siłą, bez żadnych kombinacji z
    zamieszkaniem, posiadaniem czy innymi definicjami. Ale tak nie wolno.