  • Data: 2004-01-07 16:54:31
    Temat: Re: Sprzedaz czesc komputerowych
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-01-07, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Podejrzewam, ?e b?dziesz musia? wype?niae druk PIT- ile? tam analogicznie
    > jak przy sprzeda?y samochodu. No bo w ko?cu tu o to samo chodzi. Ale
    > upewnij si?, albo zadzwo? do Urz?du Skarbowego. Je?li dobrze sobie
    > przypominam, to do jakiej? tam kwoty nie ma podatku a tylko sk?adasz
    > PIT-a. Chyba to kwota 500 z?.

    Ja kiedys kupowalem telefon komorkowy za kwote 100 PLN na umowe
    kupna-sprzedazy.

    Poszedlem z umowa do Urzedu Skarbowego, gdzie przybili mi na odwrocie
    pieczatke i uiscilem podatek 2%, czyli 2 PLN w kasie Urzedu Skarbowego.
    Zadnego formularza PIT ani PCC nie wypelnialem. On jest chyba tylko do
    samochodow, albo zastepuje umowe kupna-sprzedazy.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl