  • Data: 2005-05-30 09:10:42
    Temat: Re: Sprawa (rozwodowa) w sądzie a terminy
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

    Kacper wrote:

    > następujące, czy po tej rozprawie jest jakiś

    > jesli Sad nie wyznaczyl terminu, to nie ma okreslonego czasu. Ale radze Ci
    > szybko wyslac pismo z wnioskami dowodowymi i z prosba o wyznaczenie szybko
    > rozprawy (jesli Ci na tym zalezy)

    Na czasie mi zależy, ale to nie ja chcę wysyłać wnioski dowodowe. Strona
    przeciwna nie zgadza się na załatwienie bez orzekania o winie, więc sędzia
    powidział, że poczeka na wnoski. I stąd moje pytanie czy jest jakiś
    określony czas który będą czekać z ustaleniem terminu następnej rozprawy.
    Czy będą może czekać do upadłego aż coś strona przeciwna przyśle?...

    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&