  • Data: 2011-08-30 12:18:41
    Temat: Re: Sprawa rozwodowa a kredyty
    Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "agata" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:38299314-3e28-485e-818e-09df55c84046@p19g2000yq
    a.googlegroups.com...
    Witam,
    Poniżej przedstawiam sytuację znajomej, która niestety nie ma dojścia
    do nikogo kto mógł by jej odpowiedzieć na pytania.

    Jesteśmy małżeństwem od stycznia 2005r. w styczniu 2009r teściowie
    przepisali na męża mieszkanie jako darowiznę. Wspólnie w tym samym
    roku wzięliśmy kredyt hipoteczny na remont i wyposażenie tego
    mieszkania. Teraz postanowiliśmy się rozstać. Chciałabym wiedzieć jak
    przedstawia się sytuacja dotycząca tego komu należy się mieszkanie i
    kto jest zobowiązany do spłaty kredytu po rozwodzie. Czy mam prawo do
    mieszkania? Dodam, że nie jestem w nim zameldowana.

    Wg mnie a prawnikiem nie jestem to kredyt wzieliście oboje więc obje macie go
    spłacać a co do mieszkania to czy macie wspólnote majątkową ?

    Chodzi o Ciebie czy o kuzynkę ?