  • Data: 2007-05-18 03:44:42
    Temat: Re: Sprawa o jaskółki - help(?)
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 May 2007 20:35:44 +0000 (UTC), Danielle Ploch napisał(a):

    > Pan Poręba napisał wyraźnie - "w okresie
    > międzylęgowym". Czy miesiąc maj jest dla Pana
    > takim właśnie okresem przy wiedzy, iż okres
    > lęgowy (czyli okres nietykalności dla ptaków)
    > trwa od 1 marca do 19 października?

    Dymówki wyprowadzają zazwyczaj 3 lęgi w okresie
    maj-lipiec. Gniazda można było usunąć i w maju
    wykorzystując czas od opuszczenia gniazda przez
    młode a złożeniem jaj.

    Nie "top-postuj", nie pisz odpowiedzi na górze, bo
    zmuszasz mnie do niepotrzebnej roboty z
    poprawianiem tego.

    Całą sytuacja przypomina mi niestety zderzenie
    postaw "chłop żywemu nie przepuści" i "jaka ładna
    zagubiona sarenka, pogłaszczmy ją"

    --
    pozdro
    poreba