  • Data: 2006-11-24 16:01:33
    Temat: Re: Sprawa o alimenty
    Od: "kepork" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niezaleĹźnie od

    > chore , babka nie dosc ze powinna zaplacic to jeszcze miiec sprawe za
    > usilowanie oszustwa.

    Mam nadzieje ze nie piszesz tych slow na temat tego, konkretnego przypadku.
    Jezeli tak to pragne Cie poinformowac ze owa "babka" jest pewna kto jest ojcem,
    lecz sa spore przypuszczenia ze mezczyzna bedzie probowal sie z tego wywinac.

    Jezeli natomiast uogolniasz cala sprawe, odwolujac sie do powyzszych watkow na
    temat naszego prawa to uwazam ze przesadzasz z tym "placeniem i sprawa za
    usilowanie oszustwa" gdzyz w przypadku kobiet ktore czesto zmieniaja partnerow
    ktorzy nie mysla o nalezytym zabezpieczeniem przed niechciana ciaza moze dojsc w
    pewnym momencie do... nazwijmy to zagubienia sie w tym kto tak naprawde jest
    ojcem. Nie mozna tego nazwac oszustwem. Slusznie ktos zauwazyl, ze takie
    bawienie sie w kotka i myszke w poszukiwaniu "sprawcy" potrafi zruinowac zycie
    mezczyznie. No ale prawo jest prawem i nie pozostaje nam nic innego niz sucha
    debata jakie rozwiazania bylyby najlepsze. Problem w tym ze do niczego po za
    frustracja to nie prowadzi.

    Zwrocilem sie do Was Grupowiczow o wyjasnienie na ile skomplikowana bedzie taka
    sprawa. Odpowiedz dostalem za co niezmiernie dziekuje, chociaz nie wiedziec
    czemu podwazylbym post ze stwierdzeniem ze badania genetyczne celem ustalenia
    ojcostwa mozna wykonac w dowolnym momencie. Zdaje mi sie ze jest okreslona jakas
    granica wiekowa powyzej ktorej takowe badanie mozna wykonac.

    Zyczac udanego weekendu,
    Kepork