  • Data: 2006-11-24 16:22:13
    Temat: Re: Sprawa o alimenty
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kepork wrote:

    > Mam nadzieje ze nie piszesz tych slow na temat tego, konkretnego
    > przypadku. Jezeli tak to pragne Cie poinformowac ze owa "babka" jest pewna
    > kto jest ojcem, lecz sa spore przypuszczenia ze mezczyzna bedzie probowal
    > sie z tego wywinac.

    pisze ogolnie, ze osoba falszywie oskarzajaca powinna ponosic srogie
    konsekwencje tego. A jezeli nine jest pewna kto jest tojcem nalezy o tym
    jasno mowic. Nie komentuje tegeo konkretnego przypadku.

    > Jezeli natomiast uogolniasz cala sprawe, odwolujac sie do powyzszych
    > watkow na temat naszego prawa to uwazam ze przesadzasz z tym "placeniem i
    > sprawa za usilowanie oszustwa" gdzyz w przypadku kobiet ktore czesto
    > zmieniaja partnerow ktorzy nie mysla o nalezytym zabezpieczeniem przed
    > niechciana ciaza moze dojsc w pewnym momencie do... nazwijmy to zagubienia
    > sie w tym kto tak naprawde jest ojcem.

    no sorry i z tego powodu ma placic 4 tys kazdy z facetow? ten koszt zawsze
    przy 'przegranej' powinna ponosic ta ktora oskarza, natomiast co do
    oszustwa tu mam na mysli przypadek jezeli z calal stanowczoscia babka
    twierdzdi ze ta osoba jest ojcem ukrywajac cninepewwnosc lub wtedy gdy
    swiadomie falszywie goscia oskarza.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna