  • Data: 2006-11-24 17:06:36
    Temat: Re: Sprawa o alimenty
    Od: "kepork" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no sorry i z tego powodu ma placic 4 tys kazdy z facetow? ten koszt zawsze
    > przy 'przegranej' powinna ponosic ta ktora oskarza, natomiast co do
    > oszustwa tu mam na mysli przypadek jezeli z calal stanowczoscia babka
    > twierdzdi ze ta osoba jest ojcem ukrywajac cninepewwnosc lub wtedy gdy
    > swiadomie falszywie goscia oskarza.

    Nie wiem skad pojawila sie kwota 4tys, no chyba ze zawieraja sie w tym rowniez
    koszta sadowe. Wydaje mi sie ze dyskutujemy na temat ktorego nie ma. Tzn. uwazam
    ze autor takiego stwierdzenia mogl sie pomylic. Wydaje mi sie to
    maloprawdopodobne. A swoja droga to rozumiem juz Twoje oburzenie i tym razem sie
    zgadzam, chociaz jednoczesnie ciezko byloby udowodnic "ukrywanie niepewnosci".