  • Data: 2006-11-23 10:51:25
    Temat: Re: Sprawa niejawna, firma windykacyjna a możliwość obrony
    Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Niejawna, bo będzie postępowanie upominawcze (ewentualnie nakazowe),
    > dostaniesz nakaz zapłaty. Będziesz się moł bronić jeżli wniesiesz sprzeciw.
    > A tak na moje oko to tylko Cię straszą licząc na to że zapłacisz, co jest
    > dobrym rozwiązaniem, jeżeli naprawdę masz jakieś zobowiązania.

    Zobowiązania mam i wcale się od nich nie migam kwestia jest tylko
    wysokości i to jest sprawa sporna. Czyli rozumiem, że pracownicy
    KRUKA kłamią jeżeli mówią, że nie będę się mógł bronić? Czy
    to podlega pod szantaż i czy mając nagrane te rozmowy mogę złożyć
    do prokuratury doniesienie o próbę wyłudzenia i czy może jakiś
    inny paragraf?

    Generalnie chcę oddać dług ale najpierw muszą mi wyjaśnić
    wszystkie sprawy. Poza tym nie chcę by ktoś wymuszał na mnie jakieś
    działanie nieuczciwym zastraszaniem i w moim odczuciu bandyckimi
    metodami.

    Krzys