  • 1. Data: 2006-11-23 09:29:40
    Temat: Sprawa niejawna, firma windykacyjna a możliwość obrony
    Od: b...@a...pl

    Mam sporny dług, który windykuje firma Kruk. Ze względu na to, że
    nie chcą wyjaśnić kwestii spornych tylko na "chama" chcą wyrwać
    dług. Powiedziałem, że możemy się spotkać w sądzie i wszystko
    wyjaśnić. Na to "miła pani" :P powiedziała, że nie ma problemu ale
    w sądzie się nie spotkamy bo sprawa będzie niejawna więc przegram
    bo nie będę się mógł bronić.

    Więc jak to jest tak naprawdę ze sprawami niejawnymi w sądzie.

    Skibbbi

  • 2. Data: 2006-11-23 10:12:16
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > Użytkownik napisał
    > Więc jak to jest tak naprawdę ze sprawami niejawnymi w sądzie.

    Niejawna, bo będzie postępowanie upominawcze (ewentualnie nakazowe),
    dostaniesz nakaz zapłaty. Będziesz się moł bronić jeżli wniesiesz sprzeciw.
    A tak na moje oko to tylko Cię straszą licząc na to że zapłacisz, co jest
    dobrym rozwiązaniem, jeżeli naprawdę masz jakieś zobowiązania.

    --
    PAVEL

  • 3. Data: 2006-11-23 10:51:25
    Od: b...@a...pl

> [...]
    > A tak na moje oko to tylko Cię straszą licząc na to że zapłacisz, co jest
    > dobrym rozwiązaniem, jeżeli naprawdę masz jakieś zobowiązania.

    Zobowiązania mam i wcale się od nich nie migam kwestia jest tylko
    wysokości i to jest sprawa sporna. Czyli rozumiem, że pracownicy
    KRUKA kłamią jeżeli mówią, że nie będę się mógł bronić? Czy
    to podlega pod szantaż i czy mając nagrane te rozmowy mogę złożyć
    do prokuratury doniesienie o próbę wyłudzenia i czy może jakiś
    inny paragraf?

    Generalnie chcę oddać dług ale najpierw muszą mi wyjaśnić
    wszystkie sprawy. Poza tym nie chcę by ktoś wymuszał na mnie jakieś
    działanie nieuczciwym zastraszaniem i w moim odczuciu bandyckimi
    metodami.

    Krzys

  • 4. Data: 2006-11-23 11:05:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 23 Nov 2006 02:51:25 -0800, b...@a...pl napisał(a):

    > Generalnie chcę oddać dług ale najpierw muszą mi wyjaśnić
    > wszystkie sprawy.

    Generalnie to dług oddawaj temu, komu jesteś winien pieniądze a nie jakimś
    podrzędnym firmom o gestapowskich metodach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-11-23 15:11:14
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <b...@a...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >wyjaśnić. Na to "miła pani" :P powiedziała, że nie ma problemu ale
    >w sądzie się nie spotkamy bo sprawa będzie niejawna więc przegram

    Odpowiedz pani, ze bredzi.
    Owszem zapewne rozprawy nie będzie i wyrok dostaniesz do domu od razu.
    Ale będzie na nim jak byk napisane, że masz prawo odwołać się od niego w
    ciągu 14 dni.
    I wówczas taki wyrok jest warty mniej niż papier toaletowy.
    Po twoim odwołaniu rozprawa odbędzie się normalnie.