eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpóźniona fakturaRe: Spóźniona faktura
  • Data: 2010-10-12 07:25:45
    Temat: Re: Spóźniona faktura
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof pisze:
    > "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i910sl$hnh$1@news.onet.pl...
    >
    >> Proponuję złożyć reklamację że nie przyszła. Wtedy będzie dowód, że
    >> jej nie otrzymałeś na czas.
    >
    > Ale to niczego nie zmieni.
    > Większość (jeśli nie wszyscy) operatorów ma w regulaminie klauzulę, że
    > opóźnienie faktury nie zwalnia klienta z opłat w stosownym czasie.
    > Innymi słowy to w interesie klienta jest dowiedzieć się ile i do kiedy
    > powinien zapłacić. Wredne, ale cóż.
    > Podobnie jest np. ze spłatą leasingu.

    Miałem taką sytuację 2 krotnie i 2 krotnie przesunięto mi termin
    płatności po zgłoszeniu problemów z otrzymaniem faktury. Jak mam spłacić
    fakturę, której wysokości nie znam? Więcej - czasem zmieniają bank
    (dialog w ciągu ostatnich 2 lat zmieniał 2 krotnie konto), a więc może
    okazać się, że pieniądze prześlę na nieodpowiednie konto? Czemu mam
    takie sytuacje ryzykować?



    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1