  • Data: 2010-10-12 07:45:02
    Temat: Re: Spó 1/4 niona faktura
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > A by nie miec problemu z poslizgiem - wystarczy uzyc Polecenia Zaplaty.
    > Ustawilem tam gdzie sie dalo i.. "zapomnialem". Jak zostanie oplacone z
    > opoznieniem, to nie jest to moj problem.

    Gdybym takowe polecenie miał dla tepsy, to pozbawiłoby mnie w jednym
    miesiącu wolnych środków... Cóż, przez ich pomyłkę przyszła 3 krotnie
    wyższa faktura (wyszło kilka stówek), a że płatność jest akurat przed
    wypłatą.... Fakt - akurat w Tepsie pomyłki zdarzyły się przez ostatnie 5
    lat tylko 3 krotnie, ale czasem raz wystarczy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl