  • Data: 2006-05-16 11:16:43
    Temat: Re: Spotkanie samochodu zrowerzystą naprzejściu dla pieszych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:

    > Taką, aby dać szansę kierowcom by go zauważyli. A może wolisz nie zmieniać

    W przypadku niektórych kierowców oznacza to 0km/h i wielką, odblaskową
    flagę.

    > obecnych regulacji i obowiązkowo zsiadać z roweru? :)

    Na ścieżce rowerowej nie muszę. A chodnikiem i tak zasadniczo mi nie
    wolno, więc co mi tam dodatkowy zakaz co do przejścia?

    > A co do rozsądnej prędkości - skoro to przejście dla pieszych, to po prostu
    > prędkość przeciętnego piechura (poniżej 10km/h). Nie jest ściśle zdefiniowana,

    O, i to jest sensowna sugestia :)

    [ciach]

    > ... które to S-3 czasami jest przydatne, a czasami w bardzo wyraźny sposób
    > utrudnia ruch pieszych i samochodów, wydłuża oczekiwanie na zmianę świateł
    > i tworzy korki. Tak samo postawienie jakichkolwiek sygnalizatorów sprawia

    Korki tworzą się i bez tego. I często właśnie brak S-3 je pogarsza (bo
    matoły skręcają w lewo nie mając na to miejsca ni czasu, a potem
    blokują całe skrzyżowanie).

    [ciach]

    Niestety.