  • Data: 2006-05-13 10:57:22
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-05-12, scream <n...@p...pl> wrote:

    > I o to Ci chodziło przez cały ten czas? Bo my rozpatrujemy sytuacje, kiedy
    > rowerzysta jest 100 czy 150 metrów od skrzyżowania, a nie bezpośrednio w
    > pobliżu.

    Rozpatrujemy twoje słowa:

    "Upewniłem się i w najbliższej okolicy nic nie jechało, więc
    ruszyłem. W chwili gdy ruszałem przed maską przeleciał mi
    rowerzysta, dosłownie tylko śmignął - jechał wg mnie conajmniej z 40
    km/h, szczególnie że chodnik jest lekko podniesiony w > stosunku do
    jezdni i nachyla się - więc miał z górki. Nawet nie zwolnił!

    (...)
    z prędkością 40 km/h, to wychodzi ponad 10 m/s, czyli akurat -
    rozglądam się; nikogo nie ma; wrzucam bieg, naciskam na gaz; zaczynam
    _powoli_ ruszać - a on jest już przed moją maską. O tragedię
    łatwo..."

    Renata