    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Date: Sun, 03 Jul 2005 22:31:32 +0200

    for wrote:

    > W wielu. O podawaniu alkoholu (nawet sprzedazy) na imprezach szkolnych
    > nic nie slyszales?

    No jakoś nie słyszałam. No, że dzieciaki jakoś przemycają, to może, ale o
    legalnym sprzedawaniu nie. Ale jeśli masz na myśli studniówki, to sorry,
    tam są przeważnie pełnoletnie "dzieci".

    > A reklama alkoholu na gadzetach przynoszonych do szkoly. Wszystko
    > przypadki?

    Kto przynosi te gadzety? Bywam w szkole codziennie, i nie zdarzyło mi się
    zetknąć z niczym takim.

    > Ilu dyrektorow polecialo z pracy z to do tej pory?

    Pewnie mnóstwo, pytanie tylko - za co.

    > Odpowiada ten kto stwarza ryzyko a nie ten kto staje sie ofiara ryzyka.
    > A juz napewno oczekowanie calodobowego nazdoru przez rodzicow jest
    > idiotyczne.

    Piccolo nie jest alkoholem, tylko oranżadą zapakowaną w szampanówkę. Wybacz,
    ale rodzice po to mają rozum, żeby go używać od czasu do czasu. Moje dzieci
    widywały to cudo na półkachsklepów, nawet na urodzinach kolegów, ale
    wiedzą, że alkohol jest dla dorosłych i nie ma siły, żeby mnie zmusić do
    zakupu tego cuda. Dla równowagi powiem ci, że widziałam 4 latka
    popijającego piwo z butelki rodzica , rodzic nie wyrażal sprzeciwu. No cóż,
    żeby prowadzic auta trzeba zrobić kurs i zdać egzamin - żeby zostać
    rodzicem wystarczy mieć organy.
    Justyna