  • Data: 2006-09-25 22:35:01
    Temat: Re: "Sporny dług" i Intrum Justica
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Co moge zrobic, aby definitywnie sie odczepili? W tej chwili nie moge

    Jak widzisz ci złodzieje są uparci i do nich nic nie dociera - ja bym to
    potraktował jako próbę wyłudzenia (na podstawie wcześniejszych pism
    wiedzą, że faktura została zapłacona, więc teraz liczą tylko na to, że
    ktoś zapłaci "dla świętego spokoju" lub przez pomyłkę) i zawiadomił
    prokuraturę. Niech im prokurator przetrzepie "tyłek" - może się odczepią.

    > znalezc dowodu wplaty (ale jesli bedzie koniecznosc to jest to kwestia
    > przegladniecia 4 szaf dokumentow), raczej nie znajde potwierdzenia
    > wyslania faksów czy poprzedniego poleconego.

    Nieistotne - nawet gdybyś nie zapłacił, "dług" dawno się przedawnił
    (przedawnienie to 3 lata w tym przypadku).

    > W jaki sposob wysylac pisma, aby udowodnic, ze byla chec wyjasnienia
    > sprawy?
    >
    > Jesli skieruja sprawe do sadu najprawdopodobniej nie pojawie sie na
    > rozprawie (odległosc) sprawe przegram. Czy mam wtedy mozliwosc

    Sąd nie lubi, jak strona się nie stawia. Sugeruję pojawić się (osobiście
    lub w postaci jakiegoś przedstawiciela prawnego), a kosztami obciążyć
    stronę przegrywającą.

    Wybryki tych oszustów (oraz im podobnych - typu Kruk) są tu opisywane
    dość często - poczytaj sobie archiwum.