  • Data: 2006-09-26 05:24:16
    Temat: Re: "Sporny dług" i Intrum Justica
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.09.2006 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
    > m...@p...onet.pl wrote:
    > [...]
    >>
    > Jak już wielokrotnie na grupie wspomniano: Nie odpisywać, listy wyrzucać do
    > kosza, wypatrywać przesyłki z sądu, która zapewne nigdy nie nadejdzie, ale
    > jak nadejdzie to nie zapomnieć jej odebrać.

    Probowali mnie kilkakrotnie obciazac abonamentem po rozwiazaniu umowy.
    Poslalem im 2 PZPO z wyjasnieniem sprawy. Oni przyslali mi korekte faktur
    (ze 6 sztuk) a miesiac pozniej przyszedl list z J z pogrozkami. Napisalem
    im (tepsa) co o tym mysle i wypunktowalem watpliwosci prawne ktore ich
    dzialanie u mnie budzi. Zaproponowalem sadowe rozstrzygniecie sprawy jesli
    maja jakiekolwiek watpliwoci. Nadmienilem takze co mysle o
    prodesjonalizmie ich dzialan i wyrazilem przekonanie ze media podziela
    tutaj moje niepokoje. Odzalowalem kolejne 10zl i poslalem toto wszystko do
    wlasciwego oddzialu a kopie do ich regionalnego rzecznika prasowego. Od
    tego czasu (3 lata) odpukac mam spokoj.

    --
    Marcin