  • Date: Mon, 15 Aug 2011 14:11:56 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    <it4dkv$ijt$1@inews.gazeta.pl> <it4dub$inl$1@news.onet.pl>
    <it4h53$204$1@inews.gazeta.pl> <it4ho2$1p1$1@news.onet.pl>
    <6...@c...googlegroups.com>
    <it4jle$9ds$1@news.onet.pl> <itdo0u$rbd$2@news.dialog.net.pl>
    <iteqfk$bh6$1@inews.gazeta.pl> <j1kcrv$pnm$1@inews.gazeta.pl>
    <j1qimq$kur$1@inews.gazeta.pl> <j1rics$3jd$1@inews.gazeta.pl>
    <j1t6q9$gug$1@inews.gazeta.pl> <j1u0l5$4vn$1@inews.gazeta.pl>
    <j20a52$i16$1@inews.gazeta.pl> <j20ppc$9h0$1@inews.gazeta.pl>
    <j22fnk$jok$1@inews.gazeta.pl> <j22sh4$nuf$1@inews.gazeta.pl>
    <j22tt7$rev$1@inews.gazeta.pl> <j233a0$ct5$1@inews.gazeta.pl>
    <j234rp$guv$1@inews.gazeta.pl> <j23b6a$74t$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <j2av2h$901$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 15.08.2011 13:06, RadekNet pisze:

    > Na jakiej podstawie?

    Na takiej podstawie, że tak jest prawidłowo.

    > Widzisz..ja mam dokument na to, ze nie jest.

    Papier jest cierpliwy - wszystko przyjmie.

    > Taaa szczyle...

    Wiem coś o tym.

    > Ciekawi mnie czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz.

    Bo drażni mnie niekompetencja i brakoróbstwo.

    > Glowy nie dam, ale chyba jest tylko zapis o 3m. Tyle, ze u nas nie ma
    > innej mozliwosci niz tak jak jest.

    Droga powinna być wyraźnie wyznaczona. A nie tylko "3 metry gdzieś po
    tej działce".

    [ciach]

    > Zapewniam Cie, ze wszelkie procedury zostaly zachowane - zostala
    > ustanowiona sluzebnosc przejazdu i przechodu. Nie pamietam juz na jakiej
    > zasadzie media byly ciagniete.

    Jeśli nie było służebności na media, to też procedura nie była poprawna.

    [ciach]

    > Co ja moge za to, ze sie mylisz?

    Nie mylę się - brama (zamknięta) jest przeszkodą.

    > Na swzczecie zyjemy w wolnym kraju i

    Hehehehe, dobry dowcip.

    > nikt nas nie moze zmusic do zburzenia wlasnego ogrodzenia, ktore jest
    > elementem zabezpieczenia posesji.

    Posesję sobie zabezpieczaj, ale nie drogę obciążoną służebnością.

    > Wyborca pisu? ;)

    Dlaczego mnie obrażasz, chamie?

    > Musisz mi uwierzyc na slowo, ze nie maja znaczenia.

    Nie muszę.