  • Data: 2011-08-15 11:06:35
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2011 12:46, Andrzej Lawa pisze:
    > No to muszę powiedzieć, że w mojej gminie te sprawy są załatwiane
    > wzorcowo - jak ktoś chciał podzielić ziemię na działki, to nie mógł tego
    > zrobić bez wydzielenia dróg, z nawrotkami włącznie.

    Na jakiej podstawie?

    > Jest zakaz utrudniania z korzystania ze służebności. Brama jest takim
    > utrudnieniem.

    Widzisz..ja mam dokument na to, ze nie jest.

    > To co klepią te szczyle ledwo po studiach i tylko szukające układów to
    > woła o pomstę do nieba.

    Taaa szczyle...

    > Pytanie dodatkowe: czy określono umiejscowienie tego przejazdu? Czy
    > jakiś idiota wpisał tylko szerokość bez ustalania, gdzie to konkretnie
    > ma być?

    Ciekawi mnie czemu tak emocjonalnie do tego podchodzisz.
    Glowy nie dam, ale chyba jest tylko zapis o 3m. Tyle, ze u nas nie ma
    innej mozliwosci niz tak jak jest.

    > Powinna zostać wytyczona droga konieczna - tj. albo dobrowolnie albo z
    > wyroku powinno zostać określone, jaki fragment działki zostaje obciążony
    > służebnością _swobodnego_ przejścia i przejazdu (a także przeprowadzenia
    > mediów!!!) do działki odciętej od drogi publicznej.

    Zapewniam Cie, ze wszelkie procedury zostaly zachowane - zostala
    ustanowiona sluzebnosc przejazdu i przechodu. Nie pamietam juz na jakiej
    zasadzie media byly ciagniete.

    > Bzdura powtarzana wielokrotnie nie przestanie być bzdurą. Brama jest
    > przeszkodą, podobnie jak barykada, szlaban, ogrodzenie, zasieki oraz
    > inne urządzenia i konstrukcje, których CELEM jest ograniczenie dostępu.

    Co ja moge za to, ze sie mylisz? Na swzczecie zyjemy w wolnym kraju i
    nikt nas nie moze zmusic do zburzenia wlasnego ogrodzenia, ktore jest
    elementem zabezpieczenia posesji.

    > Och, czyżby? To dlaczego jest taki tajny? Zaczynam podejrzewać, że tu
    > może być właśnie pies pogrzebany.

    Wyborca pisu? ;) Musisz mi uwierzyc na slowo, ze nie maja znaczenia.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com