  • Data: 2011-08-21 20:17:58
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2011 20:29, RadekNet pisze:

    > [ciach wszystko]

    > Jako, ze dosc sie nastudiowalem przepisow w tamtym czasie (jak widac z
    > dobrym efektem) powiem juz tylko dla jasnosci, ze rozrozniam ta mala
    > roznice miedzy "droga" a "droga konieczna", co jak widac niektorym
    > sprawia wyrazna trudnosc.

    Obie są drogami przy czym ta druga jest wytyczana przymusowo.

    U ciebie nie ma żadnej, jest tylko jakaś kaleka służebność, a sąsiad
    przegrał, bo - jak sugerował Gotfryd - pewnie się powoływał na tę
    nieszczęsną służebność bez drogi, zamiast domagać się wytyczenia drogi
    koniecznej.

    A sąd jak to sąd - odnosi się do tego, co mu ludzie napiszą, a nie co
    mieli na myśli.

    Tak czy inaczej cała sytuacja jest mocno nieprawidłowa i, jak pisałem,
    przy kompetentnym nadzorze geodezyjnym w ogóle do takiego podziału nie
    powinno dojść.