  • Data: 2011-08-15 09:06:27
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadekNet napisał:

    > Nie, drogi tam dlugo jeszcze nie bedzie wiec dla tego zostala ustalona
    > sluzebnosc przejazdu przez nasza dzialke.

    O ja pier...
    Jakie ludzie mają problemy przez to, że nie dopilnowali na etapie
    finalizacji transakcji oczywistych rzeczy...

    O zgrozo! Dużo ludzi tak właśnie rozumuje.
    Na własnym przykładzie:
    Poprzedni właściciel mojej dziełki dogadał się z sąsiadem i posadził w
    granicy świerki. Teraz to są duże drzewa i ani ich wyciąć, ani
    przesadzić... Muszą tak zostać.
    Przy przejmowaniu nieruchomości zadaję pytanie o przyległą drogę... i co
    słyszę???
    TO NIE JEST ŻADEN PROBLEM ! No 'jasny gwint' myślę sobie. Przecież muszę
    mieć prawnie uregulowany dostęp do nieruchomości.

    Okazało się, że droga jest gminna, zatem lepiej, niż się spodziewałem -
    bo myślałem, że czyjaś prywatna. Jednak obrazuje to jakimi kategoriami
    ludzie w ogóle myślą. Dogadają coś na gębę, a po kwartale im się odwidzi
    i problem gotowy.

    Bez sensu pakować się w działkę bez dostępu do drogi i bez sensu
    wydzielać działki bez prawnej drogi. Ot takie życie i szara rzeczywistość.

    pozdrawiam
    Robert G.