  • Data: 2011-06-14 06:02:54
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO, skoro ustawa nie stanowi inaczej, nie ma przeszkód aby granica
    > biegła zygzakiem.
    > Czyli "c" w wersji "tak jak opisano lub namalowano w KW".
    > BTW: zabudowa szeregowa, przyległe... są to aby na pewno oddzielne
    > grunty i oddzielne budynki?

    Geodezyjnie na pewno nie, bo inaczej pewien deweloper w mojej okolicy
    nie dostałby pozwolenia na budowę.

    Minimalna działka na dom to 1000m2, a on pobudował "budżetowe" (560
    tysięcy ;) ) domy na działkach 500m2 (wg. oferty). Tak na prawdę były to
    bliźniaki stykające się garażami. W sumie pomysłowe, choć IMHO 500m2 na
    standardowej wielkości mały dom to żałośnie mało. Ja mam malutki domek
    (9mx10m - z wiatą i tarasem włącznie) i jest akurat na 1000m2, ale
    sąsiad postawił sobie na identycznej działce "standard" i narzeka, że mu
    ciasno.