  • Data: 2011-06-14 11:27:46
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 08:06, Andrzej Ława pisze:

    > Jak słusznie zauważył Gotfryd: granica może przebiegać nawet zygzakiem.
    > "Na chłopski rozum" granica powinna iść przez środek wspólnej ściany.

    ale chłopskiego rozumu prózno szukac w takich sytuacjach, szczególnie
    jak budował deweloper.... W ślad za Gotfrydem: jedynie odpowiedz c =
    jak zapisano/pokazano w katastrze (KW).
    Brać geodetę. Wznowienie granic(y) to w sumie nieduża kasa za mozliwą
    wieczną użerę....
    Jesli deweloper zafundował klientom współwłasność w czesciach
    ułamkowych, jak np. pod blokiem /byłym/ spółdzielczym to nie
    zazdroszcze....

    Michał