    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółka
    Date: Wed, 18 Feb 2009 21:41:48 +0100

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:gnhpuk$42b$1@news.onet.pl...
    > Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wyskrobał(a):
    > Jest w art. 18 KSH. Ale teraz mi się nie chce sprawdzić czy skazany za
    > akurat oszustwo nie może być członkiem zarządu. Na pewno skazany za
    > niektóre przestępstwa nie może nim być. I jest też swoiście uregulowany
    > okres zatarcia skazania.

    Nie zapominajmy o ewentualnych skutkach ubocznych związanych z udziałem w
    przetargach publicznych. Przypominam sobie, ze pewne ograniczenia w tym
    zakresie zawierają chyba przepisy dotyczące papierów wartościowych,
    ubezpieczeń, banków itd. Trzeba by poszperać, ale generalnie warto by było
    wiedzieć, co to za profil firmy, bo inaczej sporo szukania.