eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanieRe: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Date: Wed, 25 Jan 2017 08:41:40 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <o69krn$a6m$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@4...net>
    <1...@4...net>
    <fpakv0nzwf4j.14otgtczqoosu$.dlg@40tude.net>
    <4xaffxokguv.kwdtto0y7blf$.dlg@40tude.net>
    <o60cua$sv9$1@node2.news.atman.pl>
    <uesr66lztlt8$.4qgyb5dxbo5d.dlg@40tude.net>
    <o681m5$bkb$2@node2.news.atman.pl>
    <htxndtnemvze$.d80jl7e998w0.dlg@40tude.net>
    <o69ir9$85h$2@node1.news.atman.pl>
    <58885496$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs350815.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1485330103 10454 37.47.1.160 (25 Jan 2017 07:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2017 07:41:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <58885496$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:759941
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-25 o 08:32, m pisze:

    > Jest ogromny sens w tym pytaniu. Chętnie też bym się dowiedział gdzie
    > widzisz sens w w/w naciągactwie.

    Trudno dyskutować z czyimś z góry powziętym założeniem. Czemu
    naciągactwo? Celem każdego biznesu jest najdrożej sprzedać, celem
    konsumenta jest najtaniej kupić, gdzieś te oczekiwania się spotykają
    pośrodku, a telefon jest tylko narzędziem takim samym jak lada sklepowa.


    > Tak się składa, że na moim podwórku (ja, moja rodzina i moi znajomi)
    > marketing bezpośredni to jest przede wszystkim naciąganie, coś co na
    > chłopski rozum podchodzi pod definicję oszustwa (czyli "jesteśmy z
    > telekomunikacji", "przeprowadzamy kontrolę odprowadzania składek",
    > "akcja zakupu pomocy naukowych dla szkoły takiej a takiej", garnki,
    > pościel, kiedyś amway), rzeczy ogólnie być może użyteczne, tyle że
    > akurat nie mi (za to propozycje są niezwykle upierdliwe).

    Amway to nie telefon. Nawet nie wiesz o czym piszesz. Chyba że chcesz
    też zakazać sprzedaży face2face?



    > Raz, w ciągu ostatniej dekady zadzwonili do mnie z czymś takim co
    > uznałem za użyteczne dla mnie i skorzystałem. RAZ!. Przy jednym
    > telefonie na 2-3 dni teraz, a kiedyś przy kilku telefonach dziennie(!),
    > to daje ~(3 + 1/2.5)/2*10*5*52 ~= 4tys telefonów w ciągu dekady, co daje
    > 1/4 promila przydatności dla mnie.

    Mamy pisać prawo pod ciebie?


    >> Jaka jest korzyść z tego, że sobie
    >> poflejmujemy na grupie? Żadna, a nawet ujemna, bo spada wydajność pracy.
    >
    > Taka że ja ze zdziwieniem się dowiem że są tacy którzy uważają to za
    > wartościową działalność, zaś Ty się być może dowiesz że są tacy którym
    > to przeszkadza. Być może poznamy swoje argumenty. Mało prawdopodobne ,
    > ale możliwe, że ktoś kogoś przekona.

    No i się dowiedzieliśmy. I nic więcej z tego wynikać nie może.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1