  • Data: 2017-01-27 07:54:20
    Temat: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Od: Karol <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Jan 2017 18:08:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Istotą wolności człowieka jest to, że może zawierać dobrowolnie takie
    > umowy, jakie chce.

    teraz już nie. Ustawa nakazuje płacić minimalną stawkę godzinową w umowach
    zlecenia (jest kilka wyjątków!)

    w temacie telefonów, to jak taki spamer do mnie zadzwoni, to blokuje mi
    linię, nawet jeśli moje NIE JESTEM ZAINTERESOWANY trwa do 10 sekund, to
    przez te 10 sekund może zdarzsyć się potencjalny klient, który usłyszy
    zajęte i zadzwoni do konkurencji...

    Jeśli akurat rozmawiam z klientem, a inny klient usłyszy zajęte, to mi to
    nie przeszkadza, bo już mam klienta, który da mi zarobić.

    --
    Karol M.