eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanieRe: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
  • Data: 2017-01-27 08:38:18
    Temat: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 07:54:24 UTC+1 użytkownik Karol napisał:

    > teraz już nie. Ustawa nakazuje płacić minimalną stawkę godzinową w umowach
    > zlecenia (jest kilka wyjątków!)
    >
    > w temacie telefonów, to jak taki spamer do mnie zadzwoni, to blokuje mi
    > linię, nawet jeśli moje NIE JESTEM ZAINTERESOWANY trwa do 10 sekund, to
    > przez te 10 sekund może zdarzsyć się potencjalny klient, który usłyszy
    > zajęte i zadzwoni do konkurencji...

    Znaczy masz bardzo źle zorganizowana prace.
    Ps
    A jak bank zadzwoni z pytaniem że ktoś na drugim końcu świata Twoja karta transakcje
    robi i czy mają to autoryzować?
    A w tym czasie tracisz klienta bo spamery z banku dzwonią;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1