  • Data: 2007-11-08 02:12:23
    Temat: Re: Spadek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Megi wrote:
    > Witam,
    >
    > mam pytanie odnośnie takiej sytuacji: dziedziczę po ojcu majątek, jako
    > córka...Czy mogę w sądzie zrzec się tego spadku na korzyść dzieci

    czyich? twoich?

    / a wnuków
    > mojego ojca ?/ Jeśli tak, to jak się to załatwia ?
    >
    > Ojciec nie miał długów.

    możesz. w ciągu 6 miesięcy od śmierci musisz złożyć przed sądem
    oświadczenie o odrzuceniu spadku. Wówczas automatycznie dziedziczą to
    twoje dzieci.
    A ile mają lat? Więcej niż 18? Bo jak nie to dopóki nie będą miały 18
    lat nie będziesz w stanie nic (prawie) z tym zrobić bo to nie twoje
    tylko ich mimo, że jesteś ich opiekunem prawnym.