  • Data: 2007-11-11 15:40:56
    Temat: Re: Spadek
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > dzięki za info :) - mam 2 dzieci : jedno pełnoletnie, drugie-7 lat... Dom
    > jest współwłasnością obecnie - ojciec ma większość . Ja i brat bylibyśmy
    > beneficjentami, w razie gdyby... :( ojciec zmarł...Ojciec jest obecnie w
    > szpitalu, stan jest krytyczny...
    > Psychicznie już nas lekarze przygotowali na tragedię :( :( :(

    Podobnie przechodziłem niedawno, ale nie zdążyłem paru rzeczy za życia
    załatwić i teraz jest trudniej i dłużej.
    Weź sobie jeśli możesz parę kartek podpisanych przez ojca inblanco (jeśli
    może podpisać) - w ten sposób drobne sprawy
    nie wymagające notarialnego poświadczenia możesz w razie czego od razu (po
    śmierci) załatwić/ "uprościć". Konto
    w banku warto za wczasu przelać na swoje / wasze, nawet w dniu śmierci jeśli
    będziesz mogła to zrób to, pełnomocnictwa ustawowo
    wygasają z chwilą.śmierci i będzie trochę bardziej nielegalnie...a jeśli
    stan ojca sie poprawi to mu
    przelejesz zwrotnie i wszyscy będą szczęśliwi, akt darowizny samochodu
    (jeśli ma) też warto teraz bo potem na kilka miesięcy zablokuje
    się ...

    zbyszek