  • Data: 2011-10-20 20:45:26
    Temat: Re: Smsy
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 18:54:17 +0200, JK napisał(a):

    > Henry, przeczytaj jeszcze raz moje posty.
    > Idź i nie ośmieszaj się więcej.

    Napisałeś że spreparowanie takiego sms'a jest trudne.
    Jeśli ktoś chce to może - właśnie zrobiłem test i w mojej Nokii
    pojawił się sms, który nigdy nie był wysłany - jedyne co popsułem to numer
    centrum wysyłajacego - bo podszyłem się pod osobę z Ery, a centrum jest
    Plusa - zapomniałem podmienić na właściwy i ktoś naprawdę dobrze obeznany
    mógłby się domyślić. Od strony telefonu nie widać w ogóle że to fake bo
    wyświetla się jak oryginał.
    Wprawdzie oprogramowanie do backupu ostrzegło mnie że wgrywam podmienioną
    wiadomość, ale pozwoliło na zignorowanie tego.
    Może i w Siemensach jest to trudne lub nawet niemożliwe - ale jak komuś
    zależy na oszustwie to sobie załatwi telefon, w którym będzie to możliwe.

    Henry