  • Data: 2011-10-21 07:52:29
    Temat: Re: Smsy
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 08:02:41 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znasz się na elektronice i oprogramowaniu jak kura na fizyce jądrowej...

    Nieładnie tak personalnie do oponenta. Może naoglądał się seriali
    kryminalnych w tv i ma naszych biegłych sądowych za fachowców ;-)
    Mam znajomych którzy testują soft w telefonach przed wypuszczeniem na rynek
    - można dużo, ale robi się tylko absolutne minimum bo każdy kawałek kodu
    więcej kolejne to miejsce gdzie może powstać błąd. Odzyskanie skasowanych
    wiadomości to pikuś, ale rozróżnienie prawdziwa czy fake niemożliwe, bo
    producent ma to gdzieś, a standard sms (jawny, więc można sprawdzić) tego
    nie przewiduje. Jedyne na czym można polegać to SMSC operatora. Ale o tym
    sie nie będę wypowiadał bo nie wiem co tam siedzi - nie moja działka.

    Pozdrawiam,
    Henry