  • Data: 2006-01-22 13:12:03
    Temat: Re: Śmierć osoby na którą jest jednoosobowa DG raz jeszcze...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g0ris napisał(a):
    > Piszę raz jeszcze ponieważ na mój poprzedni post odpowiedziało sporo osób
    > ale żadna odpowiedź nie wniosła nic do meritum sprawy. Dlatego proszę o
    > odpowiedź osoby które mają coś do powiedziena w tym temacie - szczególnie w
    > tak trudnych dla nas chwilach... Rzecz się tyczy prowadzonej jednoosobowej
    > działalności gospodarczej wpisanej do ewidencji DG w Urzędzie Miasta. Była
    > to działalność usługowa polegająca na świadczeniu usług internetowych. Są
    > podpisane umowy z klientami, dostawcami, zatrudnieni pracownicy. Czy w tej
> [...]

    W moim przekonaniu należy wszystko zacząć od nowa. Czyli zarejestrować
    DG, od nowa podpisać wszystkie umowy, zarówno z odbiorcami, dostawcami,
    jak i z pracownikami.

    Z przyczyn można powiedzieć, ludzkich, należałoby też zawrzeć coś na
    kształt porozumienia między potencjalnymi spadkobiercami, że zgadzają
    się na taką formę i upoważniają osobę X do takiej działalności.

    M.