  • Data: 2013-06-26 00:39:51
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Chyba jednak nie do czego się przyznajesz dalej.

    > Nie spotkałem się aby wiele bloków było traktowanych jako
    > jedna nieruchomość. Moja spółdzielnia może złożyć więcej
    > niż jedną deklarację.

    co absolutnie nie zmienia problemu, a co najwyzej jego skale.

    Dalej jest jedna deklaracja przypadajaca na wielu mieszkancow.
    Przy czym wielu jest duzo wieksze niz kilka osob.

    wystarczy zeby to byl jeden blok i kilkaset mieszkan.

    dokladnie taki sam problem dotyczy domow we wspolwlasnosci.
    deklaracja idzie jedna.