  • Data: 2013-06-25 19:07:38
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Przyjmijmy ze mam reklamówke w którą wejdzie jednorazowo 1kg(smieciarka)
    > I teraz róbmy zakupy.
    > Nieważne czy idę najpierw po mięso potem po pieczywo a jesszcze potem po nabiał a
    na końcu rzeczy niejedzeniowe. Musze iść 4 reazy.
    > Co z tego że w sklepie będzie to wszystko w jednym koszyku skoro ja i tak więcej
    jak 1kg jednorazowo nie zabiorę.
    > Śmieci miasto wyprodukuje przyjmijmy 100ton smieci tygodniowo a śmieciarka zabiera
    1 tonę. Dla smieciarki bez znaczenia czy zrobi 100 kursów po niesort czy 4*25kursów
    po sort.

    A przyjmij, ze masz reklamowke 10 kg.

    Zeby smieciara wracala napelnione i nie robila pustych przebiegow musi
    zwiedzic calkiem rozlegly teren. W to samo miejsce musisz wjechac co
    najmniej 4 roznymi rodzajami smieciarek.
    To juz samo przez sie nie opłaca.

    Wez pogooglaj troche w internecie pod haslem single stream recycling.

    Dyskutujemy nad czyms co juz dawno zostalo nie tyle przedyskutowane co
    sprawdzone w praktyce, Sortowanie smieci nadajacych sie do recyklingu w
    sortowni w przypadku duzych miast jest po prostu tansze. Cokolwiek bys
    nie wymyslil i jakichkolwiek argumentow nie uzyl rzeczwistosci tym nie
    zmienisz.